יום חמישי, 14 באפריל 2011

האם הם טובים במיטה?

בקיץ האחרון התחלתי לצאת מישהו נמשכתי מאוד. לפני שהיינו נישק אפילו, הייתי מפנטז על מה זה יהיה כמו להיות אינטימי איתו ואני לא יכול לחכות. כרגיל, הפנטזיה היה טוב יותר מאשר במציאות. כשאנחנו סוף סוף הנשיקה הראשונה שלנו, לא הרגשתי כלום. לא יכולתי להאמין לזה. חשבתי שאולי יש משהו לא בסדר איתי. כעבור שבוע אנחנו "עשה את המעשה" וזה היה מין השני הכי גרוע בחיים שלי. לבסוף הבנתי שגם אם אתה נמשך למישהו, זה לא ערובה של סקס נהדר. האם לא יהיה נחמד לדעת מראש, ולכן לא תהיה לך כל כך מאוכזב, אם אתה אפילו להחליט ללכת לשם?

למזלי, בדיוק קראתי ספר נהדר שנקרא "Supersex" מאת טרייסי קוקס וגיליתי כמה דרכים לדעת אם מישהו יהיה טוב במיטה. אמנם המחבר מתייחס לגברים, אני חושב אלה ניתן להחיל את שני המינים:

איך הם אוכלים? "בום בום--תודה, האיש הרס את המבורגר ב 10 שניות. רק-do-it-On-יום ראשון בבוקר ב-אדם-the-בתנוחה המיסיונרית, מסרב לאכול כל דבר, אבל סטייק ותפוחי אדמה המבורגר ו combos, צ 'יפס. אם הוא לא בקטע של ניסויים או מנסה הנסיעה אקזוטיים, הוא בקושי הולך מנה את הקאמה סוטרה מאחורי דלתיים סגורות. גרוע מכך הם בררנים, סוגי קטנוניים מי הטרחה המלצר ולשלוח דברים למטבח ארבע פעמים . תארו לעצמכם מה הבחור הזה יהיה כמו אם הגוף שלך לא ממולח-ובוודאי הטכניקה המינית שלך ... מבחן הלקמוס של מזון אף היא אם הוא מניות. האיש מציע לך בפה מלא כמובן העיקרי שלו הוא שומר. " כאשר אתם יוצאים לאכול ביחד בפעם הראשונה, לעיין בתפריט ולשאול לדעתו של כמה מאכלים יוצאי דופן יותר. האם היה אי פעם לנסות אותם?

איך הוא זז? "מישהו אמר פעם כי הוא רוקד סקס בעמידה בלבוש מלא. לשים לב למה שהוא עושה על רחבת הריקודים, ואתה כבר עתה הצצה לתוך מה הוא יקבל עד בחדר השינה. אתה מחפש מגוון , קצב ויכולת לאבד את עצמו בתוך המוזיקה. מודעת לקבל את המגף ... מישהו דיטו מי יכול לרקוד בלי להזיז את החלק התחתון של הגוף שלהם. בקצה השני של הספקטרום היא תסתכל עלי! סקס עם חשפן גלויה היא מספקת רק לעתים נדירות. הוא בדרך כלל עצמית כל כך שקוע, הפונקציה שלך היא פשוט להיות הראי לחיות מי אווו של ו אהה של מעל כמה מדהים הוא נראה ומבצע. היזהרו החבר 'ה שעושים קופצניות, תנועות קדחתני על רחבת הריקודים ... ejaculator מוקדמת. " בפעם הבאה שאתה פוגש מישהו אתה מעוניין, הקפד לשאול: האם אתה יכול לרקוד?

איך הוא מדבר? "אם הוא מדבר על ביטויים מונוטוני ושינויים פעם שעה, נתקלת בקושי על מר נלהב. הבחור זורק את ידיו באוויר וכמעט מפילה את המים הוא מלא חיים ותשוקה. ככלל, היוצא יותר מיומן מבחינה חברתית הוא, סביר יותר שהוא יהיה טוב communicator במיטה. " שימו לב איך הוא מדבר אל אנשים שונים. אם הוא שמורות עם כולם, הוא בטח שמורות איתך יותר מדי! בו-טבעת.

איך המגע שלו? "האם הוא נדיב עם החיבה שלו? נוח יותר הוא עם הבעת חיבה, חיבה יותר ואוהב הוא יהיה במהלך קיום יחסי מין. כיצד הוא מחזיק את היד שלך הוא אינדיקטור נהדר של כמה הוא מוכן לבצע. אם הוא שוזר את אצבעותיו עם שלכם, הוא עשוי להיות מאוד ארוטית. בסוף ההפך הוא האיש שעושה את קצות בחצי פה רק להחזיק את היד. מילים כמו "המאהב פושרים" ו "-phobe מחויבות" צריך לקפוץ על הדעת. " אם הוא לא מוכן להחזיק ידיים בכלל, לרוץ!

איך שלו לנשק? "הנימוק המכריע! אם זה להמיס חומר, כך הסקס יהיה. אם זה נורא, לא ללכת לשם. אם הוא נמנע דוחף את לשונו לתוך הגרון שלך, הוא לא ימהר לך לתוך מין (מצפה בשפע המשחק המקדים). רוב מבטיח מינית הוא מי אנשק בשפתיים שלהם לגעת לך במקום אחר עם הידיים בעת ובעונה אחת ".." אני לא יכול להדגיש מספיק את הנשיקה. היה שר הזכות כאשר היא שרה, "זה שלו לנשק" . אם "זה" הוא לא שם, אתה כנראה לא יהיה למצוא "אותו" בחדר השינה או.